1 Kasım 2017 Çarşamba

Ankara belediye başkanı istifa etti çünkü ... Erdoğan sordu


Melih Gökçek, 1994 Ankara Belediye Başkanı seçildi

Ankara belediye başkanı istifa etti çünkü
Ankara belediye başkanı istifa etti çünkü

Ankara Melih Gökçek Belediye Başkanı parlamento ve cumhurbaşkanlığı seçimleri Kasım  2019  yılında yapılması yönünde iktidardaki Adalet ve Kalkınma Partisi Recep Tayyip Erdoğan AKP yenilemek istediğini vurguladı Türk cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan  baskısı sonrasında bugün istifasını uzun süre görev belediye başkanı, şunları söyledi:Ben bir kaybeden olduğum için benim Başkanı Erdoğan istedi çünkü istifa çıkın.

Erdoğan emirlerine uyuyorum ve görevimi bırakıyorum dedi.

1994 yaparak 199 ,2004 ve 2014 yılında dört ardışık seçimleri yeniden seçildi cumhurbaşkanlığı Sarayı 23 Ekim tarihinde Erdoğan Ankara belediye başkanı oldu Ankara uzun süre belediye başkanı.

AKP diğer dört belediye başkan zaten aralarında son kez İstanbul belediye başkanı istifalarını sundular.

Evet rağmen Nisan ayında cumhurbaşkanın yetkileri Türk lider endişe güçlendirecek anayasa reformu konudansa geçen referandum bunlar arasında İstanbul  Ankara hayır zafer hakimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kemik gelişimine iyi gelen besinler

kemik gelişimine besin Sütün andropozdan korunmasını sağlayacak 1 numaralı yemek olduğunu düşünüyor musunuz? Tekrar düşün! Amerikalı araştır...